Ken je dat verschil in wakker worden tussen een dag als alle anderen en een speciale dag? Bijvoorbeeld de dag dat je jarig bent, de dag dat je op vakantie gaat, of de dag dat je wat met vrienden gaat doen die je al lang niet meer gezien hebt.

Ik merk bij mezelf dat er wel degelijk verschil zit in de wijze waarop ik de dag begin. Op een dag als alle anderen wordt ik wakker, terwijl ik me stiekem nog wel even een keer om wil draaien.

 

“Het is echt mijn passie om samen met deze ondernemers te komen tot een oplossing voor hun grootste uitdagingen. Voornamelijk op zakelijk, maar zo nu en dan ook op persoonlijk vlak.”

 

Heel af en toe doe ik dat dan ook en klik ik één, twee, soms drie keer op de snooze knop van mijn wekker. Doe jij dat ook, snoozen? Uit onderzoek is gebleken dat ongeveer 50% van de bevolking doet aan snoozen, maar natuurlijk niet altijd. De dagen dat ik consequent niet snooze zijn speciale dagen. Dagen waar ik al een hele tijd naar uit zit te kijken.

Ik help ontzettend graag ondernemers die worstelen met vraagstukken die ze zelf niet op kunnen lossen. Het is echt mijn passie om samen met deze ondernemers te komen tot een oplossing voor hun grootste uitdagingen. Voornamelijk op zakelijk, maar zo nu en dan ook op persoonlijk vlak. Dat ligt vaak erg dicht bij elkaar.

Ik zie het echt als mijn missie om ondernemers te helpen met een krijgen van een gelukkiger ondernemersleven. Die missie komt tot uiting tijdens mijn programma’s, waarvan de Mastermind er één van is. Elke keer weer, wanneer ik wakker wordt op een dag dat de Mastermind plaatsvindt, druk ik niet op de snooze knop. Op deze dagen ben ik direct uit de veren, vol energie om aan de slag te gaan. Dit heeft met je innerlijke drijfveer te maken.

 

“Het is echter wel van levensbelang voor je bedrijf om hier een klinkklaar antwoord op te hebben.”

 

Wanneer je een duidelijke missie hebt voor je dag, maak je het voor jezelf ontzettend makkelijk om uit bed te komen. De missie die je hebt is immers de drijfveer om er elke dag weer 100% voor te gaan. Heb je daar wel eens bij stil gestaan?

Hoe kan het dat er bij een voedselbank zoveel vrijwilligers werken? Zou dat iets te maken kunnen hebben met de missie? Dat die missie invloed heeft op de drijfveer van de medewerkers, lijkt mij wel duidelijk.

Weet jij exact wat je missie is? Je visie? Je drijfveren? De reden waarvoor je het allemaal doet? Het is niet zo gek als je daar niet direct een antwoord op hebt, dat je voor jezelf niet helemaal helder hebt wat je missie, je visie en je drijfveren zijn. Het is echter wel van levensbelang voor je bedrijf om hier een klinkklaar antwoord op te hebben. Het is namelijk de associatie die je opwekt bij klanten wanneer ze aan je bedrijf denken. Belangrijker dan dat kan haast niet.

Ik zie bij te veel bedrijven nog steeds dat de ondernemer niet weet wat zijn missie is. Wat is de reden dat je ooit dit bedrijf bent begonnen? Wat wil je nu bereiken met alles wat je doet? Als jij het al niet weet, hoe moeten de mensen met wie je samenwerkt het dan weten, of nog erger, je klanten?

Een heldere visie en scherpe missie zijn onmisbare instrumenten voor een bedrijf. Niet alleen in de externe, maar ook zeker voor de interne communicatie. Het zorgt bij je medewerkers namelijk voor het “daar doen we het allemaal voor” gevoel. Dit inspireert en motiveert natuurlijk enorm.

Wanneer je weet waarom je moet doen wat je doet, dan zul je zien dat je veel gemotiveerder bent dan voorheen. Hoe gemotiveerder je bent, des te leuker en makkelijker het werk wordt. De resultaten lijken dan haast vanzelf te komen.

Download mijn E-book!

Ik vertel je graag welke 7 succesfactoren mij hebben geholpen in het bereiken van mijn meest ideale ondernemersleven. Een leven zonder financiële zorgen, zonder stress over mijn bedrijf en vol vrijheid om precies te doen wat ik leuk vind.

Gun je dit jezelf ook? Download dan mijn gratis ebook.

 

Krijg dé 7 belangrijkste succesfactoren die ik heb opgedaan uit meer dan 30 jaar ondernemerschap.

Ik geef je concrete voorbeelden en krachtige methoden die mij hebben geholpen in het bouwen van het bedrijf van mijn dromen en het creëren van mijn meest ideale ondernemersleven.

Dit gaat jou ook 100% zeker helpen!

Bedankt voor je aanvraag. Het ebook komt je kant op.

Ja, ik wil deelnemen aan de

5 sterren Mastermind

Bedankt voor je aanvraag. Je krijgt zometeen een mail voor het plannen van een telefonische afspraak.

Reserveer je plek voor mijn

gratis seminar: Het succesmodel

op 15 augustus 2019

Leuk dat je erbij bent! Je krijgt zometeen een bevestiging in de mail. (let ook op je spam map)

Krijg dé 7 belangrijkste succesfactoren die ik heb opgedaan uit meer dan 30 jaar ondernemerschap.

Ik geef je concrete voorbeelden en krachtige methoden die mij hebben geholpen in het bouwen van het bedrijf van mijn dromen en het creëren van mijn meest ideale ondernemersleven.

Dit gaat jou ook 100% zeker helpen!

Bedankt voor je aanvraag. Het ebook komt je kant op.

Krijg dé 7 belangrijkste succesfactoren die ik heb opgedaan uit meer dan 30 jaar ondernemerschap.

Ik geef je concrete voorbeelden en krachtige methoden die mij hebben geholpen in het bouwen van het bedrijf van mijn dromen en het creëren van mijn meest ideale ondernemersleven.

Dit gaat jou ook 100% zeker helpen!

Bedankt voor je aanvraag. Het ebook komt je kant op.

Reserveer je plek voor mijn

gratis seminar: Het succesmodel

op 7 november 2019

Leuk dat je erbij bent! Je krijgt zometeen een bevestiging in de mail. (let ook op je spam map)

Reserveer je plek voor mijn

gratis seminar: Het succesmodel

op 3 oktober 2019

Leuk dat je erbij bent! Je krijgt zometeen een bevestiging in de mail. (let ook op je spam map)